Köpvillkor
Swish
Dragkrok365.se erbjuder smidig betalning via Klarna. Du får tillgång till såväl swish som faktura, delbetalning och kortbetalning, som privatperson eller som företag.
Leverans
Om leveransförsening uppstår meddelar vi dig detta genom e-post. Du som kund har alltid rätt att häva köpet vid leveransförseningar. Vi kommer att göra allt vi kan för att fullfölja din beställning. Det kan finnas tillfällen som gör det omöjligt att fullfölja beställningen, exempelvis då vår leverantör eller speditör inte kan fullfölja deras åtagande till oss. Vi förbehåller oss rätten att friskriva oss från all ersättning till kund gällande leveransförseningar.
Returer
Vi följer distansavtalslagen och därmed har du som kund rätt att returnera beställda varor utan att förklaring inom 14 dagar efter mottagandet av dina varor.
Om du har ångrat ditt köp och önskar returnera paketet så går det bra. Kostnad för frakt tillbaka till leverantören står du som kund för vid retur. Kontakta oss på info@dragkrok365.se för mer info.
Använda varor går ej att returnera.
Återbetalning
Så snart vi mottagit returen betalar vi tillbaka pengarna. Frakt återbetalas inte.
Priser
Priser anges alltid inklusive moms. Kampanjer med nedsatt pris eller fri frakt erbjuds i tillfälliga perioder.
Garanti
Dragkrok365 erbjuder 5 års garanti.
Exempel på vad garantin omfattar för elsats:
– Defekt box/dosa
– Trasigt kablage
– Box/Dosa som slutar fungera
Exempel på vad garantin inte omfattar för elsats:
– Förstörda varor efter att man har installerat/kopplat fel
Exempel på vad garantin omfattar för dragkrok:
– Låsmekanism
– Kulan går ej sätta dit
Exempel på vad garantin inte omfattar för dragkrok:
– Rost
– Böjda/avbrutna delar pga. oaktsamhet eller felmontering
– Observera att Dragkrok365 inte tar ansvar för några kostnader i samband med eventuella produktionsfel på dragkroken utöver leverans av en ny krok.
Outlöst gods
Varor som ej hämtas ut inom den tid då de ligger hos ombud skickas tillbaka till leverantör. Om inget annat är överrenskommet eller om inte kund har meddelat detta så debiteras 990:- för hantering, resten återbetalas.
Fel leverans
Alla kan ha en dålig dag eller göra fel och i de fall du som kund har mottagit fel dragkrok och/eller elsats så kostar det dig inget extra att returnera paketet samt få ut rätt varor.
Om du som kund har beställt fel dragkrok så tillkommer kostnader för att få ut ett nytt paket.
Var alltid noga med att ange regnr – På så sätt kan vi kontrollera att du har valt rätt dragkrok.
Integritetspolicy & GDPR
Du hittar vår senaste integritetspolicy här. Klarna5